ژانر : جنایی – درام

امتیاز : N.Aاز – رای در سایت IMDb

زبان : فارسی

سال انتشار : 1402

محصول کشور : ایران

کارگردان : مازیار میری

بازیگران : سارا بهرامی، محمد امین شعرباف، علیرضا ثانی‌ فر

خلاصه داستان : سریال ایرانی شریک جرم داستان در مورد میترا وکیل خوش‌نامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد. بنابراین او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی رو‌به‌رو می‌شود که حتی شغلش را نیز به خطر می‌اندازد.

 

سریال شریک جرم

سریال شریک جرم محصول سال 1402 کشور ایران به کارگردانی مازیار میری و نویسندگی داستان و فیلمنامه امیر عربی، شریک جرم دومین تجربه کارگردانی مازیار میری در شبکه نمایش خانگی به شمار می رود او که برای اولین بار با سریال خسوف وارد شبکه نمایش خانگی شد نتوانست در جذب مخاطب عملکرد قابل قبولی را نیز به دست آورد و با نقد های متفاوتی از سوی تماشاگران و منتقدین روبرو شد و حال به فاصله بیش از 2 سال از پخش اولین تجربه حضور این کارگردان در شبکه نمایش خانگی قرار است که یک سریال جنایی و درام دیگر را در نمایش خانگی منتشر نماید. مازیار میری برای سریال جدید خود از بازیگران جدیدی نیز استفاده نموده است و هیچ یک از بازیگران سریال قبلی او در این مجموعه نیز حضور نداشته و تمامی بازیگران شریک جرم برای اولین بار است که با این کارگردان نیز همکاری می نمایند.

اما تنها یار مازیار میری یعنی همایون اسعدیان اینبار به جای نویسندگی داستان، در سریال جدید میری به عنوان تهیه کننده نیز حضور داشته و نویسندگی داستان جدیدترین ساخته مازیار میری نیز بر عهده امیر عربی بوده است و موسیقی و آهنگسازی سریال نیز بر عهده کارن همایونفر می باشد.این سریال پخش خود را از پاییز 1402 در شبکه نمایش خانگی نیز آغاز نموده است و قرار است از تاریخ یکشنبه 12 آذر ماه 1402 در شبکه خانگی منتشر گردید.

در این مجموعه بازیگرانی همچون سارا بهرامی، محمد امین شعرباف، علیرضا ثانی‌فر، المیرا دهقانی، سجاد بابایی و… به هنرنمایی نیز پرداخته اند.

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!
  • تهیه کنندگان : همایون اسعدیان
  • نویسندگان : امیر عربی
  • موسیقی : کارن همایونفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *