با توجه به افزایش روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران به خصوص اینستاگرام ، حجم زیادی از مخاطبان موسیقی در این فضا حضور دارند. و جالب است که بدانید که بسیاری از هنرمندان پخش آهنگ خود را در این شبکه اجتماعی پرطرفدار انجام می دهند و با توجه به کیفیت اثر غالبا بازخوردهای خوبی از مخاطبان خود می گیرد. اینستاگرام با توجه به محدودیت هایی که برای مخاطبان خود اعمال کرده بازم هم توانسته مخاطبان زیادی در حوزه موسیقی ایران و جهان کسب کند. نکته جالب اینجاست که در این پست علاوه بر ساخت اکولایزر موزیک ، ساخت اکولایزر با گوشی برای اینستاگرام و یوتوب را به شما به صورت ویدیو آموزش خواهیم داد.

 

ساخت اکولایزر موزیک برای اینستاگرام

یکی از روش های پخش آهنگ در اینستاگرام ساخت اکولایزر موزیک می باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. تا جایی که بعضی از رسانه های معروف و معتبر اینستاگرام به آموزش زبان از طریق ساخت اکولایزر موزیک پرداخته اند. و نتایج شگفت انگیزی را کسب کرده اند. اگر بخواهید به صورت خیلی حرفه ای و تخصصی به ساخت اکولایزر با گوشی روی بیاورید. قبل از هر چیز باید نرم افزارهای تخصصی ساخت اکولایزر برای اینستاگرام و یوتوب را یاد بگیرید که جدا از هزینه های یادگیری باید زمان زیادی را صرف ساخت اکولایزر موزیک کنید. ما در این پست به آموزش ساخت اکولایزر اندروید خواهیم پرداخت. و شما با یک بار دیدن می توانید اکولایزر های زیبایی را برای خود بسازید. در ادامه نمونه اکولایزر های ساخته شده توسط نرم افزار را خواهید دید.

برای سفارش اکولایزر در تماس باشید

09023353526

 

مزایای ساخت اکولایزر موزیک

  • جنبه تبلیغات بسیار بالا
  • جذب بیشتر مخاطب
  • صرفه جویی در زمان
  • امکان ساخت اکولایزر اندروید

ساخت اکولایزر اندروید

امروز اکثر مردم ایران با گوشی های اندرویدی آشنایی کامل دارند. و سیستم عامل اندروید بیشترین استفاده را در بین کاربران ایرانی دارد. پس از مشاهده آموزش ساخت اکولایزر اندروید دقیقا می توانید اکولایزر رادیو جوان را شبیه سازی کنید. و حتی از قالب های آماده زیباتر و بروزتری نیز استفاده نمایید و با آموزش اکولایزر اندروید یاد خواهید گرفت چگونه تنظیمات را انجام دهید که بتوانید از اکولایزر اندروید در استوری یا پست اینستاگرام استفاده نمایید. نکته جالب اینجاست شما با ساخت اکولایزر با گوشی بدون هیچ دانش و تخصصی می توانید اکولایزر موزیک فوق العاده درست کنید.

 

نمونه های ایجاد شده با آموزش ساخت اکولایزر با گوشی

در این بخش می توانید نمونه های ایجاد شده در آموزش ساخت اکولایزر اندروید را ملاحظه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *